Słodkie przekąski na odchudzanie

Słodkie przekąski na odchudzanieKiedy ludzie myślą o zdrowym odżywianiu, od razu myślą że muszą ze swojej diety usunąć wszystko, co słodkie. Chociaż rafinowany cukier nie jest najlepszy dla osób na diecie, istnieją alternatywy, które mogą zaspokoić ten słodki smak, równocześnie pomagając osiągnąć cele związane z utratą wagi. Owoc jest zawsze dobrym rozwiązaniem, jeśli chodzi o pragnienie cukru. Gryzienie jabłka może złagodzić pragnienie cukru, zapewniając jednocześnie wystarczającą ilość witaminy A. Jedno średnie jabłko zawiera tylko 95 kalorii i 4 gramy błonnika. Jeśli jabłka nie są dla kogoś ulubionymi owocami, zawsze można spróbować mrożonych winogron. Winogrona to kolejny świetny pomysł na przekąskę, które również ma w sobie kluczowe witaminy. Jedna filiżanka winogron ma ponad 100 kalorii i 1 gram błonnika. Łączenie owoców takich jak ananas, banany i mango z kawałkiem jogurtu może sprawić, że uzyska się smaczny koktajl - pożywny i smaczny. Jeśli potrzebuj się więcej „przenośnych” potraw, można wrzucić suszone owoce do swojej torebki i mieć słodką przekąskę na wyciągnięcie ręki przez cały czas.